پرواز منتو

این وبلاگ پرواز منتو است

پرواز منتو

این وبلاگ پرواز منتو است

این وبلاگ پرواز منتو است

به چه طریق ازتلفن همراه به طور درست بهرمند شویم


تلفن همراه وسیله ایست واسه فرستادن و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای

وسیع جغرافیایی. هدف از موبایل یا تلفن سلولی ابزاری است که برای اتصال به شبکهٔ ت

لفن همراه به کار می‌رود. این ابزار اولین بار ازطریق کارخانه آمریکایی موتورولا در زمان ۳ آوریل نوزده هفتادوسهبا جرمی نزدیک به یک کیلوگرم تولید شد. تلفن همراه نسل‌های گوناگونی دارد

و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل ,   آموزش تعمیرات موبایل   ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
همانطور که می دانید هدف کاردانش در آموزش و پرورش ارائه ی مهارت کاربردی به هنرجویان و هدایت آنها به بازار کار می باشد . از آنجا که فراگیری و آموزش رشته مهارتی تلفن همراه ، در سطح دانش آموزی بوده و با توجه به تنوع مشاغل و گرایشهای مختلفی که در بازار کار این رشته وجود دارد ، فارغ التحصیلان توانمند، به سمت کسب شغلی پر در آمد سوق خواهند یافت .

با توجه به مطالب مطرح شده دلایلی همچون :

-استفاده فراگیر از تلفن همراه

-بالا بودن نیاز بازار کار و افراد آشنا به این مهارت

-فعالیت فارغ التحصیلان در زمینه ی فروش ، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری و......

برای ثبت نام در این رشته کافیست .

نوع مهارتهای فنی که هنرجویان در طول دوره آموزش می بینند( نقش و توانایی فارغ التحصیلان):

۱-طراح و تحلیلگر دیجیتال: با آموزش استاندارد طراح و تحلیلگر دیجیتال، هنرجویان مهارتهای پیش نیاز همچون الکترونیک کار عمومی و مبانی دیجیتال را جهت آشنایی با قطعات و مدارات داخلی و درک عملکرد آنها فرا خواهند گرفت  .

2-تعمیرکارتلفن رومیزی: بعد از گذراندن تعمیرکارتلفن رومیزی هنرجویان با تعمیر و تنظیم برنامه الکترونیکی ،مکانیکی و برق تلفن رومیزی و ارتباطات داخلی آشنا خواهند شد .

3- تعمیرکار دستگاههای فکس: مکانیزم کار دستگاههای دور نگار ، نصب و راه اندازی ، تست و تنظیم عملکرد دستگاههای دور نگار و عیب یابی بردهای آن را بعد از گذراندن این استاندارد فرا خواهند گرفت .

 ۴- تعمیرکار تلفن همراه: در نهایت نیز بعد از گذراندن مبانی کامپیوتر و نرم افزارهای تخصصی رشته الکترونیک ،با نحوه ی کاربری ، قسمتهای اصلی ،نقشه خوانی و عیب یابی تلفن همراه آشنا خواهند شد .واز عهده شناخت عیوب تلفن همراه وو رفع آنها بر خواهند آمد .


  • ۹۵/۰۹/۰۱
  • erfan moradi