پرواز منتو

این وبلاگ پرواز منتو است

پرواز منتو

این وبلاگ پرواز منتو است

این وبلاگ پرواز منتو است

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

 نقاشی ویژه فصول گرم، برای افراد باسلیقه

طراحان دکوراسیون امروزی معمولا کلا قانون های سابق در ارتباط با استفاده از رنگ‌های

مختلف و ترکیب این رنگ ها با یکدیگر را در هم شکسته‌اند و حالا هر رنگی را می‌توان

 در طراحیدکوراسیون خانه استفاده کرد. حالا مرزها و چهارچوب های قدیمی در استفاده رنگ‌ها در

کوراسیون رعایت نمی‌شوند و شاید به همین دلیل انتخاب مجموعه رنگی دلخواه برای دکوراسیون یک منزل مشکل‌تر شده باشد

. امروزه بیشتراز هر موضوعی ذوق و روحیات ساکنان خانه برای انتخاب رنگ بااهمیت است و

برگزیدن و سلیقه ما اغلب بهترین راهنما برای انتخاب مجموعه رنگی مناسب برای محل زندگی و منزل‌مان است؛ کافی است نگاهی به مجلات طراحی دکوراسیون داخلی بیندازیم تا از بین آنها بهترین را انتخاب کنیم‌؛ البته فراموش نکنید که تحلیل جزء به جزء هر کدام از این عکس‌ها شما را با رازهای یک دکوراسیون زیبا بیشتر آشنا می‌کند.

رنگ های هم‌خانواده را انتخاب کنید
اگر می‌خواهید اتاق آرام‌بخشی داشته ‌باشید لزوما نباید اتاق رنگ‌های یکسانی داشته‌باشد بلکه باید بیشتر به سراغ رنگ‌های هم‌خانواده بروید یعنی مجموعه‌ای از رنگ‌ها

 که به نوعی با یکدیگر مرتبط هستند. برای مثال خانواده آبی شامل مجموعه‌ای از رنگ‌های آبی است که از یک سو با آبی سبزها شروع می‌شود و از سوی دیگر به رنگ‌های

آبی بنفش ختم می‌شود. خانواده رنگ قهوه‌ای از رنگ قهوه‌ای و قهوه‌ای خاکستری تا پرده‌های نارنجی و قرمز را شامل می‌شود یا مثل این اتاق که خانواده بنفش بیش از هر رنگ دیگری نمود دارد و از سفید شروع شده تا انواع صورتی‌ها و بالاخره بنفش.

این بار پوشش‌های الیافی را تجربه کنید
این روزها کاغذدیواری حسابی گران است و

با رنگ هم نمی‌توان جلوه خیلی متفاوتی به دیوار داد اما ما یک پیشنهاد ویژه داریم؛ پوشش‌های الیافی با پایه اصلی الیاف سلولوزی (الیاف طبیعی) و سنگ‌های تزئینی که به‌صورت

خمیر درآمده و با ماله‌های شیشه‌ای روی دیوار و سقف اجرا می‌شود. بعد از خشک شدن نه‌تنها قابل شست‌وشو و مقاوم در برابر رطوبت است بلکه مقاومت آن در برابر ضربه هم  قابل توجه است.

 یعنی چنانچه به این پوشش صدمه‌ای وارد شود به راحتی در مدت چند دقیقه توسط خود شخص قابل ترمیم است‌. از دیگر مزایای این  پوشش‌ها که بیشتر به عنوان بلکا شناخته می‌شود،

عایق بودن آنها در برابر گرما، سرما و صداست. از طرف دیگر برای نصب آن به هیچ زیرسازی نیاز نیست و به خوبی تمام ترک‌های دیوار را می‌پوشاند.


  • erfan moradi

لیست برترین و بهترین خرید عروسی

منوی برترین و عالیترین خرید عروسی جدول مناسب ترین و بهترین خرید عروسی به عروس

و همسرش در تهیه منوی تکمیل برای خرید لوازمعروسی و برگزاری جشن عروسی

عالی کمک میکند. خرید با خود استرس هایی از قبیل تحول ، بزرگ شدن اندام ، و ... را بهمراه دارد

 . بیشترین حسی که بعد از خرید خانمها آن را تجربه خواهند کرد حس نو شدن و به روز شدن است .

و قطعا  خریدعروسی  اگر تمامی این احساسات و هیجانات همراه با بزرگترین اتفاق زندگی خانم ها یعنی عروس شدن همراه باشد ، شما احساسی دوچندان خواهید داشت.

 لحظاتی که دارید تصمیمی رویایی برای زندگیتان و آینده تان میگیرید و خود را آن شاهزاده ی سوار بر اسب آرزوهایتان میبینید میتوان به قطعیت گفت لحظات و روزهایی

عجیب رویایی است. خرید عروسی یکی از ماندگارترین و پررنگ ترین لحظاتی است که خانواده ها یعنی مادر و  معمولا خواهران عروس خانم و آقا داماد باهمدیگر میگذرانند

 تا خریدی جامع و کامل را انجام دهند.خرید وسایل برای چمدان عروس و داماد چقدر سخت و طاقت فرساست و سخت تر از آن، نوشتن لیست لوازمی که باید خریداری شود.

خرید لباس عروس ، پاتختی و حنابندون ، کت و شلوار آقای داماد ، کیف و کفش عروس خانم  و کفش های آقای داماد ، لوازم جانبی عروس خانم و آقا داماد  (( لوازم داخل چمدان

عروس و داماد ) از قبیل لباس خواب عروس خانم ، لباس تو خانه ای عروس و داماد ، ست لباس زیر عروس و داماد ، حوله عرو س و داماد و ...  ) در واقع بهانه هایی میشود

 

 برای باهم بودن ، و ما به شما کمک میکنیم که تا هرچه بیشتر و بهتر در خریدهایتان موفق باشید.

لیستی متشکل از کلیه لوازم

 مورد نیاز برای عروس خانم و آقا داماد را تهیه کردیم که هرآنچه برای استفاده به آن نیاز خواهند داشت و حتی بیشتر در آن ذکر شده است. از آنجایی که ازدواج شتری است

که روزی در خانه هر عروس خانم و آقا دامادی کشیک می دهد، لذا انتظار می رود این لیست مورد استفاده افراد بسیاری قرار گیرد. لطفاً جهت هرچه کاملتر شدن لیست

آسمونی موارد را در قسمت نطرات ذکر کنید تا در اسرع وقت به لیست اضافه گردد.
این لیست یک لیست

کامل برای خرید است که همه چیز دارد. این لیست را می توانید به دلخواه به عنوان لیست خرید در نظر بگیرید و اقلامی را که به آنها احتیاج دارید را علامت زده و فقط آنها را خریداری کنید. هدف از این لیست کامل بودن آن است.

  • erfan moradi

نکات هایی  راجع به زمان بعد از فارغ شدن بانوان

برنامه غذایی بانوان شیرده بعد از زایمان، نیاز به کالری و پروتئین زیادتری دارد


6 هفته اول بعد از زایمان، زمان نقاهت بعد از زایمان (نفاس) نامیده می شود.

 در این زمان نیز لازم است خانم در چند زمان معین توسط پرستاران مراقبت بشود.

خانواده هم باید به تحولات طبیعی و خطراتی که سلامت خانم و فرزند را تهدید می کند آگاه بوده و

در صورت بروز علائم خطردر اولین وقت به کانون هایز درمانی مراجعه نمایند. تغییرات بدن مادر پس از زایمان دو تغییر عمده بدن مادر در دوران بعداز زایمان مربوط به رحم و پستان است.

حالت افسردگی بعد از بارداری
برخی از مادران در روزهای اول پس از زایمان احساس اندوه وغم بی دلیل می کنند که معمولاً زودگذر است و در افراد مختلف،شدت آن متفاوت می باشد. چنانچه این حالت طولانی و مداوم شود، مشورت با پزشک لازم است.علائم خطر پس اززایماندوران پس از زایمان نیز می تواند مانند دوران بارداری برای مادر خطرآفرین باشد. بنابراین اطلاع از علائم خطر این دوران نیز برای مادر و پدرضروری است و باید با مشاهده این علائم حتماً به پزشک یا ماما مراجعه کنند.

این علائم عبارتند از:
تب و لرز
خونریزی بیش از میزان قائدگی در هر زمان و یا ادامه خونریزی بیشتر از حد لکه بینی بعد از ده روز
درد و ورم ناحیه بخیه ها
هر گونه درد، قرمزی و تورم پستان ها
لمس توده یا درد و تورم و خروج ترشحات چرکی از محل بخیه ها
خروج ترشحات چرکی و بدبو ازمهبل
درد زیر دل یا درد ساق پا

بی اختیاری دفع ادرار و مدفوع مراقبت های پس از زایمان ساعات اول پس از زایمان (6ساعت اول) مهم ترین و خطرناک ترین زمان برای مادر می باشد. در این مراقبت ها کنترل میزان خونریزی و علائم حیاتی مادر (فشارخون،دمای بدن، نبض و تنفس) اهمیت زیادی دارد ارائه ای مراقبت ها بر عهده پزشک یا ماما می باشد.

افسردگی بعد از زایمان,افسردگی پس از زایمان

بعد از زایمان تغذیه نوزاد با شیر مادر بسیار اهمیت دارد

 
سایر مراقبت های ضروری برای مادر عبارتند از:

تغذیه
رژیم غذائی مادران شیرده بعد از زایمان در مقایسه با غذای زنان باردار نیاز به کالری و پروتئین بیشتری دارد زیرا باید پروتئین،کلسیم و سایر موادی که مادر در اثر شیردهی ازدست می دهد تأمین شود. ضمناً برای جلوگیری از کم خونی و کمبود ویتامین ها مصرف روزانه یک قرص آهن و یک قرص مولتی ویتامین تا سه ماه پس از زایمان برای مادر تجویز می شود.

منبع:

  • erfan moradi


ناشناخته‌ترین مناطق شگفت‌انگیز دنیا


کلیه عجایب جهان آنطور که انتظار می‌رود، نظرها را به خود جلب نمی‌کنند اما در این میان، می‌توان به آثار‌هایی برخورد کرد، که در دید نخست، مصنوعی بودن آن‌ها در تفکر و درک انسان قدری سخت به نظر میآید. ساختمانهایی که اگر ذوق و هنرنمایی‌هایی آشکار و رایج انسانی در آن‌ها وجود نداشت، احتمال می رود طبیعی و قسمتی از عارضه زمین‌شناختی به نظر می‌رسید.

 

آنچه در ادامه خواهیم خواند، مجموعه‌ای از چند بنا و سازه دست‌ساز و در عین حال عجیب و ناشناخته‌ای است که تاکنون کمتر نام و نشانی از آن‌ها به میان آمده است. اماکنی که به دلیل مهجور و متروک ماندن از نظر شاهدان و گردشگران، سالیان سال را در تنهایی به سر برده اند.

 

سیچوان، چین

تقریبا تمام مدت قرن هشتم میلادی صرف ساختن مجسمه بزرگ بودای «لیشان» شد. مجسمه‌ای که در حدود 233 فوت ارتفاع داشته و درون کوهستان منطقه مرکزی چین و در 1400 مایلی غرب شانگهای ایجاد شده است. این مجسمه غول پیکر اگرچه دور از ذهن و دید بسیاری از مسافران و گردشگران قرار دارد اما هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین مجسمه‌های بودای جهان محسوب می‌شود. عظمت و بزرگی این مجسمه به قدری است که می‌توان هر یک از اعضای بدن آن را با بناهایی بزرگ مقایسه کرد. به عنوان مثال؛ گوش‌های مجسمه که هریک به تنهایی 23 فوت طول داشته و به اندازه یک ساختمان دو طبقه‌اند و یا کوچکترین انگشت پای آن که مکانی کاملا مناسب برای نشستن و استراحت کردن است. گذشته از همه این‌ها باید به هزار و 21 شبکه مویی پیچ‌ در پیچ قسمت سر مجسمه اشاره کرد که شبکه‌ آبیاری پنهان و مخفی‌ای را برای حفاظت از مجسمه به وجود آورده است.

 

منطقه کوهستانی «امی» به تنهایی از ویژگی مذهبی بالایی برخوردار است. منطقه‌ای که از آن، مذهب بودا برای اولین مرتبه وارد چین شد. مجسمه «لیشان» از برجسته‌ترین نمادهای عبادی این منطقه به شمار می‌رود که ساختن آن 90 سال به طول انجامید.

 

 

ناشناخته‌ترین اماکن شگفت‌انگیز جهان

 

 

کارلیا، روسیه

این منطقه را موزه‌ای در فضای باز از کلیساهای چوبی منحصر به فرد می‌دانند. از مسکو یا سن پطرزبورگ به جزیره «کیژی» که بخشی از یک زنجیره 1650 جزیره‌ای واقع در دریاچه دورافتاده «اونگا» در شمال روسیه می‌باشد، یک مسیر پروازی یا یک شبانه روز مسافرت با قطار فاصله است.

 

در این منطقه که آنرا «موزه کیژی» نیز می‌نامند، 90 بنای چوبی مشتمل از صومعه‌ها، آسیاب‌های بادی و انبارهی غله وجود دارند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن که در تنگه‌ای باریک در جنوبی‌ترین نقطه جزیره قرار دارد، مکانی محصور در دیوارهای بلند است که برج ناقوس هشت ضلعی و دو کلیسای چوبی متعلق به قرن هجدهم در آن قرار دارد. بیست و دو گنبد پیاز شکل که از چوب‌های صنوبر ساخته‌ شده‌اند سقف 121 فوتی کلیسای « عروج مسیح» را پوشانده‌اند.

 

از نکات عجیب و حیرت انگیز در خصوص این شاهکار معماری، استفاده نکردن از هیچ‌گونه میخی در اتصال بخش‌های مختلف کلیسا به یکدیگر می‌باشد و از آن مهم‌تر افسانه‌های بومی رایج درباره این کلیسا است که بر اساس آن این بنا تنها با یک تبر ساخته شده است.
اماکن ناشناخته

 

 

ناشناخته‌ترین اماکن شگفت‌انگیز جهان

 

 

لالیبلا، اتیوپی

«لالیبلا»،‌یکی از شهرهای مذهبی اتیوپی با 11 کلیسای قرون وسطایی است که تماما با سنگ‌های سرخ آتشفشانی ساخته شده اند. پیش از هرچیز باید گفت که این شهر، مکانی عبادی برای ساکنان خود بوده و از اینرو هیچگونه تبلیغی برای جذب گردشگر در آن صورت نگرفته است. داستان‌های بومی حاکی از آن است که «شاه لابیلا» پس از بازدید از بیت المقدس در قرن سیزدهم میلادی، دستور ساخت چنین معابد یا کلیساهایی را در این منطقه داده است. به دستور وی، تمام کلیسا در محوطه‌ای بیرون از صخره‌ای سرخ رنگ و آتشفشانی بنا شدند. در ابتدا چهار کلیسلا در یک مکان زیرزمینی ساخته و با راهروهایی به هم مرتبط شدند. دیگر کلیسای این منطقه « منجی جهان» نام دارد که 35 فوت زیر سطح زمین ساخته شده است.

 

 

ناشناخته‌ترین اماکن شگفت‌انگیز جهان

 


کامپونگ تام، کامبوج

این مجموعه که قدیمی‌ترین معابد کامبوج بوده و از 52 معبد گوناگون تشکیل شده است، بخشی از بقایای پایتخت باستانی یکی از پادشاهی‌های باستانی کامبوج به نام «چنلا» می‌باشد. این مجموعه معابد که زمینی جنگلی به وسعت سه مایل مربع را در استان «کامپونگ تام» در بر می‌گیرد نزدیک به 600 سال قدیمی‌تر از معابد آنکور می‌باشد. با این وجود این مجموعه معابد برخلاف قدمت بسیار زیاد خود از بازدید کنندگان اندکی برخوردار است. سایتی باستانی که در مقایسه با جمعیت میلیونی گردشگران آنکور سالانه تنها پنج هزار بازدید کننده دارد. اما، همین محدودیت شرایط ظاهری آن را به مراتب نسبت به آنکور سالم‌تر نگاه داشته است.

 

 

ناشناخته‌ترین اماکن شگفت‌انگیز جهان

 

مالتا و گزو

این بناهای سنگی که در جزایر کوچک دریای مدیترانه و در میان تونس و سیسیل قرار دارند، اگرچه امروزه هیچ جذابیتی برای گردشگران ندارند و به ندرت از سوی این دسته از مسافران بازدید می‌شوند اما در حدود پنج هزار سال پیش از میلاد، مدت‌ها پیش از آغاز ساخت اهرام ثلاثه مصر، همواره میزبان خیل عظیمی از زائران بوده و به عنوان اماکنی مذهبی مورد پرستش قرار می‌گرفتند.

 

از مهم‌ترین معابد این منطقه «هاگر کیم» نام دارد که بزرگترین آن‌ها نیز بوده و در سواحل جنوبی مالت قرار دارد. این معبد با تخته سنگ‌های آهکی ساخته شده که شکلی نیم دایره‌ای دارند. هریک از این تخته سنگ‌ها 20 فوت ارتفاع و نزدیک به 20 تن وزن دارند. این معبد در اواسط قرن بیستم کشف شده و امروز موزه ملی باستان‌شناسی مالت در آن قرار دارد.

 

  • erfan moradi


ناشناخته‌ترین مناطق شگفت‌انگیز دنیا


کلیه عجایب جهان ان گونه که انتظار می‌رود، گفتهها را به خود جدب نمی‌کنند ولی در این میان، می‌توان به نشانه‌هایی رسید، که در نگاه اول، غیرطبیعی بودن آن‌ها در ذهن و برداست افراد کمی سخت به نظر می‌رسد. بناهایی که اگر ذوق و هنرنمایی‌هایی آشکار و رواج انسانی در آن‌ها نیست، احتمال می رود طبیعی و بخشی از عارضه زمین‌شناختی به نظر می‌رسید.

 

آنچه در ادامه خواهیم خواند، مجموعه‌ای از چند بنا و سازه دست‌ساز و در عین حال عجیب و ناشناخته‌ای است که تاکنون کمتر نام و نشانی از آن‌ها به میان آمده است. اماکنی که به دلیل مهجور و متروک ماندن از نظر شاهدان و گردشگران، سالیان سال را در تنهایی به سر برده اند.

 

سیچوان، چین

تقریبا تمام مدت قرن هشتم میلادی صرف ساختن مجسمه بزرگ بودای «لیشان» شد. مجسمه‌ای که در حدود 233 فوت ارتفاع داشته و درون کوهستان منطقه مرکزی چین و در 1400 مایلی غرب شانگهای ایجاد شده است. این مجسمه غول پیکر اگرچه دور از ذهن و دید بسیاری از مسافران و گردشگران قرار دارد اما هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین مجسمه‌های بودای جهان محسوب می‌شود. عظمت و بزرگی این مجسمه به قدری است که می‌توان هر یک از اعضای بدن آن را با بناهایی بزرگ مقایسه کرد. به عنوان مثال؛ گوش‌های مجسمه که هریک به تنهایی 23 فوت طول داشته و به اندازه یک ساختمان دو طبقه‌اند و یا کوچکترین انگشت پای آن که مکانی کاملا مناسب برای نشستن و استراحت کردن است. گذشته از همه این‌ها باید به هزار و 21 شبکه مویی پیچ‌ در پیچ قسمت سر مجسمه اشاره کرد که شبکه‌ آبیاری پنهان و مخفی‌ای را برای حفاظت از مجسمه به وجود آورده است.

 

منطقه کوهستانی «امی» به تنهایی از ویژگی مذهبی بالایی برخوردار است. منطقه‌ای که از آن، مذهب بودا برای اولین مرتبه وارد چین شد. مجسمه «لیشان» از برجسته‌ترین نمادهای عبادی این منطقه به شمار می‌رود که ساختن آن 90 سال به طول انجامید.

 

 

ناشناخته‌ترین اماکن شگفت‌انگیز جهان

 

 

کارلیا، روسیه

این منطقه را موزه‌ای در فضای باز از کلیساهای چوبی منحصر به فرد می‌دانند. از مسکو یا سن پطرزبورگ به جزیره «کیژی» که بخشی از یک زنجیره 1650 جزیره‌ای واقع در دریاچه دورافتاده «اونگا» در شمال روسیه می‌باشد، یک مسیر پروازی یا یک شبانه روز مسافرت با قطار فاصله است.

 

در این منطقه که آنرا «موزه کیژی» نیز می‌نامند، 90 بنای چوبی مشتمل از صومعه‌ها، آسیاب‌های بادی و انبارهی غله وجود دارند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن که در تنگه‌ای باریک در جنوبی‌ترین نقطه جزیره قرار دارد، مکانی محصور در دیوارهای بلند است که برج ناقوس هشت ضلعی و دو کلیسای چوبی متعلق به قرن هجدهم در آن قرار دارد. بیست و دو گنبد پیاز شکل که از چوب‌های صنوبر ساخته‌ شده‌اند سقف 121 فوتی کلیسای « عروج مسیح» را پوشانده‌اند.

 

از نکات عجیب و حیرت انگیز در خصوص این شاهکار معماری، استفاده نکردن از هیچ‌گونه میخی در اتصال بخش‌های مختلف کلیسا به یکدیگر می‌باشد و از آن مهم‌تر افسانه‌های بومی رایج درباره این کلیسا است که بر اساس آن این بنا تنها با یک تبر ساخته شده است.
اماکن ناشناخته

 

 

ناشناخته‌ترین اماکن شگفت‌انگیز جهان

 

 

لالیبلا، اتیوپی

«لالیبلا»،‌یکی از شهرهای مذهبی اتیوپی با 11 کلیسای قرون وسطایی است که تماما با سنگ‌های سرخ آتشفشانی ساخته شده اند. پیش از هرچیز باید گفت که این شهر، مکانی عبادی برای ساکنان خود بوده و از اینرو هیچگونه تبلیغی برای جذب گردشگر در آن صورت نگرفته است. داستان‌های بومی حاکی از آن است که «شاه لابیلا» پس از بازدید از بیت المقدس در قرن سیزدهم میلادی، دستور ساخت چنین معابد یا کلیساهایی را در این منطقه داده است. به دستور وی، تمام کلیسا در محوطه‌ای بیرون از صخره‌ای سرخ رنگ و آتشفشانی بنا شدند. در ابتدا چهار کلیسلا در یک مکان زیرزمینی ساخته و با راهروهایی به هم مرتبط شدند. دیگر کلیسای این منطقه « منجی جهان» نام دارد که 35 فوت زیر سطح زمین ساخته شده است.

 

 

ناشناخته‌ترین اماکن شگفت‌انگیز جهان

 


کامپونگ تام، کامبوج

این مجموعه که قدیمی‌ترین معابد کامبوج بوده و از 52 معبد گوناگون تشکیل شده است، بخشی از بقایای پایتخت باستانی یکی از پادشاهی‌های باستانی کامبوج به نام «چنلا» می‌باشد. این مجموعه معابد که زمینی جنگلی به وسعت سه مایل مربع را در استان «کامپونگ تام» در بر می‌گیرد نزدیک به 600 سال قدیمی‌تر از معابد آنکور می‌باشد. با این وجود این مجموعه معابد برخلاف قدمت بسیار زیاد خود از بازدید کنندگان اندکی برخوردار است. سایتی باستانی که در مقایسه با جمعیت میلیونی گردشگران آنکور سالانه تنها پنج هزار بازدید کننده دارد. اما، همین محدودیت شرایط ظاهری آن را به مراتب نسبت به آنکور سالم‌تر نگاه داشته است.

 

 

ناشناخته‌ترین اماکن شگفت‌انگیز جهان

 

مالتا و گزو

این بناهای سنگی که در جزایر کوچک دریای مدیترانه و در میان تونس و سیسیل قرار دارند، اگرچه امروزه هیچ جذابیتی برای گردشگران ندارند و به ندرت از سوی این دسته از مسافران بازدید می‌شوند اما در حدود پنج هزار سال پیش از میلاد، مدت‌ها پیش از آغاز ساخت اهرام ثلاثه مصر، همواره میزبان خیل عظیمی از زائران بوده و به عنوان اماکنی مذهبی مورد پرستش قرار می‌گرفتند.

 

از مهم‌ترین معابد این منطقه «هاگر کیم» نام دارد که بزرگترین آن‌ها نیز بوده و در سواحل جنوبی مالت قرار دارد. این معبد با تخته سنگ‌های آهکی ساخته شده که شکلی نیم دایره‌ای دارند. هریک از این تخته سنگ‌ها 20 فوت ارتفاع و نزدیک به 20 تن وزن دارند. این معبد در اواسط قرن بیستم کشف شده و امروز موزه ملی باستان‌شناسی مالت در آن قرار دارد.

 

  • erfan moradi

به چه طریق ازتلفن همراه به طور درست بهرمند شویم


تلفن همراه وسیله ایست واسه فرستادن و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای

وسیع جغرافیایی. هدف از موبایل یا تلفن سلولی ابزاری است که برای اتصال به شبکهٔ ت

لفن همراه به کار می‌رود. این ابزار اولین بار ازطریق کارخانه آمریکایی موتورولا در زمان ۳ آوریل نوزده هفتادوسهبا جرمی نزدیک به یک کیلوگرم تولید شد. تلفن همراه نسل‌های گوناگونی دارد

و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل ,   آموزش تعمیرات موبایل   ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
همانطور که می دانید هدف کاردانش در آموزش و پرورش ارائه ی مهارت کاربردی به هنرجویان و هدایت آنها به بازار کار می باشد . از آنجا که فراگیری و آموزش رشته مهارتی تلفن همراه ، در سطح دانش آموزی بوده و با توجه به تنوع مشاغل و گرایشهای مختلفی که در بازار کار این رشته وجود دارد ، فارغ التحصیلان توانمند، به سمت کسب شغلی پر در آمد سوق خواهند یافت .

با توجه به مطالب مطرح شده دلایلی همچون :

-استفاده فراگیر از تلفن همراه

-بالا بودن نیاز بازار کار و افراد آشنا به این مهارت

-فعالیت فارغ التحصیلان در زمینه ی فروش ، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری و......

برای ثبت نام در این رشته کافیست .

نوع مهارتهای فنی که هنرجویان در طول دوره آموزش می بینند( نقش و توانایی فارغ التحصیلان):

۱-طراح و تحلیلگر دیجیتال: با آموزش استاندارد طراح و تحلیلگر دیجیتال، هنرجویان مهارتهای پیش نیاز همچون الکترونیک کار عمومی و مبانی دیجیتال را جهت آشنایی با قطعات و مدارات داخلی و درک عملکرد آنها فرا خواهند گرفت  .

2-تعمیرکارتلفن رومیزی: بعد از گذراندن تعمیرکارتلفن رومیزی هنرجویان با تعمیر و تنظیم برنامه الکترونیکی ،مکانیکی و برق تلفن رومیزی و ارتباطات داخلی آشنا خواهند شد .

3- تعمیرکار دستگاههای فکس: مکانیزم کار دستگاههای دور نگار ، نصب و راه اندازی ، تست و تنظیم عملکرد دستگاههای دور نگار و عیب یابی بردهای آن را بعد از گذراندن این استاندارد فرا خواهند گرفت .

 ۴- تعمیرکار تلفن همراه: در نهایت نیز بعد از گذراندن مبانی کامپیوتر و نرم افزارهای تخصصی رشته الکترونیک ،با نحوه ی کاربری ، قسمتهای اصلی ،نقشه خوانی و عیب یابی تلفن همراه آشنا خواهند شد .واز عهده شناخت عیوب تلفن همراه وو رفع آنها بر خواهند آمد .


  • erfan moradi